sunnuntai 28. lokakuuta 2012

OULU SHOPPING

Lähettiin Saran kaa perjantaina ettii meille jotai kenkiä Oulusta ja ostelee jotai vaatteita, löysin kahet ihanat kengät ja jonku verran paitoja, alusvaatteita ja jotai mutta pikkusta. Mulla on ollu maailman tylsin syysloma en oo tehny yhtään mitään oon ollu vaan kotona, paitsi et Aki on ollu meillä yötä. Toivottavasti teillä on ollu mukava syysloma ja jaksetaan mennä taas kouluun loman jälkee :-) Mulle ikuinen loma kiitos.

Paita h&m 4.95
 Neule h&m 24.95


 Kengät Kenkämeklari 19.90
 Laukku h&m 39.95
Hiussolki h&m 2.95
Iphone kuoret Glitter 11.90
En tiiä mikä toi alin on mut h&m 2.95
Pusero h&m 9.90
Kengät Dinsko 69.90


With Love
Maiju

5 kommenttia:

  1. ostikko nuo kaikki samalla reissulla eli meni jotai 185 euroo?:o iha oikeesti älytöntä ! :d mut kuka toi aki on onko se annikan veli ja sun poikaystävä ?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ton laukun oon tilannu netist! Mut muut ostin sieltä ja mulla meni jotain 200e ku tässä ei oo jotain mun meikkijuttuja ja sitte niitä alusvaatteita. Annikalla on veli jonka nimi on Aki, ja mulla on poikaystävä jonka nimi on Aki mut ne on kaks eri henkilöö :-) Aika vaikeesti selitetty mut toivottavasti ymmärsit:)

      Poista
  2. Aivan yli ihanat noi mustat kengät!:-) Onko ne Oulun keskustasta vai zeppeliinist?

    VastaaPoista
  3. minkä nimen ottaisit omaksi nimeksi tai oman lapsen nimeksi? saa olla monia:)!

    VastaaPoista