lauantai 13. lokakuuta 2012

ME MYSELF AND I

Nyt tulee aika paljo minä painotteinen postaus, sori siitä, mut nyt mulla ei oo muita kuvia, mulla tuli eilen ifolorilta mun teettämät kuvat jotka aattelin laittaa seinälle jotenki kivasti jossain vaiheessa. Eiline meni ihan kivasti, Aki tuli meille yöksi ja tänään ollaan vaan kavereitten kaa jossain, ootan et Annika tulee et lähetään jonnekki. Meillä on ensviikolla tetti ja sitte alkaa sen jälkee syysloma eli kaks viikkoo pois koulusta jeje! Pitäkää kiva loppuvklp :-)



With Love
Maiju

5 kommenttia:

  1. ihan mieletön tää blogi ♥

    http://ilonajuliafashion.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. tee semmonen kamera postaus jossa kerrot sun kamerasta! mikäkamera sulla on?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on Canon eos 1000D, ja voin harkita koska en oikee tiiä oisko siitä mitään kerrottavaa :-)

      Poista