tiistai 26. kesäkuuta 2012

Juhannus pyyhkäs ohi vaan, hyvä että kerkes huomatakkaan.

Heei , en oo postannu pitkää aikaa kunnolla ja siihe on syynä kiire.. Heti konfirmaation jälkeen oli juhlat ja sain ihanan rippiristin, uuen phonen ja 540e! Juhlien jälkee sitte istuun autoon seittämäks tunniks kohti Eerikkälän Urheiluopistoo, pelaan jalkapalloo piiricup turnaukseen:) Meillä meni iha semi hyvin siellä, tultii 6. Nyt ollaan maijulla asusteltu 4 päivää päineen ja tullaan asustaan torstaihin asti. Maijun porukat lähti sevettijärvelle mökille ja tytöt jäi kotiin, menin sit piristää niitte iltoja viikoks sinne. Juhannus meni hyvissä merkeissä, hyvässä seurassa ja mökkiä siivotessa:D Torstaina lähen sitte pelaan jalkapalloo Piteåån ja veikkaan että siitä tulee ikimuistone reissu tytsyjen kans. Eipä mulla muuta, lähtis maijulle päin käveleen ja illaks suunitelmissa leffaa + hyvää seuraa, heipppa♥  





With Love
Annika

2 kommenttia:

  1. Aiivan ihana tuo viimeinen kuva! Oot ihan mielettömän kaunis ja sulla on ihana hymy, (sitä kun harvemmin näkee), joten sun pitäis hymyillä enemmän! Rakastan kans sun silmiä, ku ne on tommoset ihanan ruskeet! Ja kerrohan sitte miten meni pelit Piteåssa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos:) Oon huomannu, että oon saanu ns. lisää itseluottamusta ku mun hampaat on suoremmat mitä ennen, eli todennäkösesti tuutte näkee mun hymyy enemmänki!:D voikiitoskiitos! Meillä meni iha jees, hävittii sekä voitettii, mutta huippu reissu takana♥

      Poista